martes, 24 de abril de 2018

Barcelona : Helpdesk (atenció a l'usuari)

Seleccionem un perfil helpdesk per a realitzar tasques de suport informàtic pels usuaris de l’empresa a través del CAU (Centre d’atenció al’usuari) dins l’àrea de TIC, seguint les directrius establertes per l’organització. Funcions: ?Atenció a les consultes dels usuaris. Analitzar, diagnosticar i resoldre incidències i peticions. ?Configuració i reparació d’ordinadors. ?Realització d’inventaris dels aparells electrònics. Perfil: ? Cicle Formatiu de Grau superior en Administració de Sistemes informàtics en Xarxa. ? Es requereix expertesa mínima de 3 anys en la realització de tasques similars. ? Caldrà tenir coneixements sòlids de Active Directory, xarxes, Google Suite i paquet d’ofimàtica Microsoft Office ? Disposició i facilitat pel treball en equip. Altres: ? Jornada parcial (20 hores a la setmana –matí o tarda a convenir-) ? Contracte inicial de 6 mesos (possibilitat de pròrroga). ? Incorporació immediata. ? 4 setmanes de jornada intensiva (de 8h a 15h) a l’estiu. ? Ubicació del lloc de treball: Manlleu o Barcelona. ? Jornada completa en horari flexible. Divendres de 8h a 15h. ? Bon ambient de treball. ? Retribució flexible. Les persones interessades cal que envieu el vostre currículum (en PDF) i una carta de presentació a persones@lavola.com a l’atenció de la Sarah Gutiérrez amb l’assumpte següent: Helpdesk.

Enlace a la oferta Pulse aquí